Normal view MARC view ISBD view

Marketing international : Un consommateur local dans un monde global / CHARLES CROUE

[ Livre]

Language: français.Edition Statement: 5 Ed.Publication: Pré de JEAN -MARC : DE BOECK, PARIS, 2006Description: 609 p. ; 25cmISBN: 2804149951.Subject - Topical Name: Commerce international -- Manuels d'enseignement supérieur; Marketing stratégique -- Manuels d'enseignement supérieur; Marchés d'exportation -- Manuels d'enseignement supérieur
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due
 Livre Livre Bibliothèque Universitaire Mohamed Sekkat
Rez de chaussee
658.8 CRO (Browse shelf) Available

bibliogr p 583-index

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

© tous droits réservés 2023 | Bibliothèque Universitaire Mohamed Sekkat
Site web http://bums.univh2c.ma/
E-mail : bibliosekkat@univh2c.ma
Tél : +212 666 036 169 / 666 035 560

Powered by Koha