Normal view MARC view ISBD view

Les 22 lois du marketing : Si vous les transgressez c'est à vos risques et périls / Al ries Jack Trout

[ Livre]

Main Author: Ries,AlSecondary Author: Carn,Stéphane/Traduction;Trout,JackLanguage: français.Publication: Dunod, Paris, 2003Description: 176 p. ; 25 cm.ISBN: 2100079697.Subject - Topical Name: Marketing
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due
 Livre Livre Bibliothèque de l'Ecole Nationale de Commerce et de Gestion de Casablanca
Rez de chaussee
658.8 TRO (Browse shelf) Available
 Livre Livre Bibliothèque de l'Ecole Nationale de Commerce et de Gestion de Casablanca
Rez de chaussee
658.8 TRO (Browse shelf) Available
 Livre Livre Bibliothèque Universitaire Mohamed Sekkat
Rez de chaussee
658 MAR (Browse shelf) Available

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

© tous droits réservés 2023 | Bibliothèque Universitaire Mohamed Sekkat
Site web http://bums.univh2c.ma/
E-mail : bibliosekkat@univh2c.ma
Tél : +212 666 036 169 / 666 035 560

Powered by Koha